5 Haziran 2011 Pazar

Sakin Haftasonu

Bu haftasonu evdeydim. Cep telefonuma gelen hava durumu mesajları bile "İstanbul'da hava çok güzel, dışarı çık, dışarı dedim" minvalinde idiler. Hatta aklımdan Bebek parkındaki şenliğe gitmeyi geçirdim, iki adım yürüme mesafesinde, bütün bloggerlar orada, aman pek üşendim. Kalabalıktan da gözüm korktu açıkçası, haftasonu kafamı dinleyeyim dedim. Ama annem gitmiş, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği standından birşeyler almış, duyarlı annem benim.

Cumartesi evde yalnızdım, epeydir ilk kez oldu bu, ama hiç sıkılmadım, hatta çok keyifli bir gün geçirdiğimi söyleyebilirim. Önce kedişi furminatörile bir güzel fırçaladım, yavrucak bu mevside tüy boşaltıyor biliyorsunuz, evin içi tüyden geçilmiyor. Epey tüyünü temizledim kedinin. Sonra yeni aldığım Yakala Chet! 'i okudum, harikaydı, çok keyiflendim:) . Sonra şukela BBC dizisi Sherlock'un DVD setini almıştım, onu seyrettim.


Bu versiyonda Sherlock Holmes ve Doktor Watson günümüz Londrasında suçluların peşinde koşuyorlar, dizi geçen aylarda CNBC-e'de yayınlamıştı. O kadar beğendim ki, setini aldım. Ah, ne acıdır ki ilk sezonu sadece 3 bölüm bu mükemmel uyarlamanın. Karakterleri günümüze kusursuz şekilde adapte etmişler.  En çok hoşuma giden, cep telefonlarına gelen mesajlarıni aramaların ekranda bize de gösterilmesi... Sherlock olay yerini incelerken görüdğü ipuçlarının ekranda yazması, geri dönüşlü açıklayıcı çekimler, bir de tabii Londra manzaraları. Oyuncular da kesinlikle görmelere değer, hele Sherlock Holmes rolündeki  Benedict Cumberbatch tam rolünün adamı olmuş. O tekinsiz, açık mavi gözler; o Alan Rickman-vari nefis ses tonu! Vasiyet ediyorum, ilerde Harry Potter baştan çekilecek olursa Snape'i Benedict oynasın!

Sonra bir de omlet yaptım, evde yalnızsam kendime daima omlet yaparım:) Eskiden yumurtaları kırdığım çanağa bolca kaşşar rendeler, salam sucuk ne bulursam doğrar, omleti bu şekilde pişirip bir nevi pizza elde eder idim. Ya da yumurtaları bolca tulum peyniri ile çırparak nefaset bir omlet yapabilirdim. Bu sefer salt yumurta çırptım ama 30 gram peynir hakkım daha vardı, 2 incecik dilim taze kaşarı tam pişmek üzereyken omletin üstüne koyup erittim. Biraz da sumak serpince bence çok lezzetli bir omlet oldu.


Bu omletin üstüne acayip kallavi bir de Türk kahvesi pişirdim, amanın çok güzel olmuştu, ellerime sağlık:)) Sonra da uyuyakalmışım zaten:)))

Pazar günü bildiğiniz gibi , kitap okuyarak, kediyle oynayarak geçti. Birazdan Behzat'ı izleyeceğiz ve haftasonu toptan bitecek. Haaa, bir de bu gece MTV Movie Awards töreninde Breaking Dawn 1. Bölüm teaser trailer yayınlanacak (Fragmanın fragmanı yani). Bunca zaman Twilight yazısı yazmışlığımız var, bahsetmeden geçmeyeyim dedim. Ödül töreninde yayınlandıktan sonra, teaser'ı bu adresten izleyebilirsiniz:))

xo xo

8 yorum:

  1. artık sherlock holmes diyince aklıma birtek Jude Law ve Robert Downey Jr geliyor desem:))))))
    ben de cok severim kucuklukten beri takipciyim:)))
    ve omlet coooooooook severim super gorunuyoo seninkiii

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu BBC versiyonunu birkaç ay önce seyretmiştim. Ama karakteri gay olarak yansıtmalarına sinir olmuştum.Benedick çok başarılı bir oyuncu .Yüzü , kemik yapısı çok farklı .Hawking 'i canlandırdığı diziyi tavsiye ederim.Bir de The Last Enemy diye bir dizi yapmıştı da orda bir Türk Dr. kızla aşk yaşıyorlardı. Heyecanlıydı baya, izleyin derim.

    YanıtlaSil
  3. benim de tüm haftasonum kedi severek geçti, hatta cumartesi ikimiz de o kadar tembeldik ki zaruri ihtiyaç harici kıpırdamadık bile, yalnızlık minik kedimle güzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. benedict cumberbatch ile ilgili yazdıklarına şiddetle katılıyorum sevgili judy :)

    YanıtlaSil
  5. afiyet bal şeker olsun =)

    YanıtlaSil
  6. bense bu haftasonu,Beyoğlu'daydım...
    juddy buralarda olabilir diye bakındım durdum üstelik:))
    hiç çıkmadın demek...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bu adama dizide neden ucube diyorlar hala anlayabilmiş değilim. böylesi zeki ve yakışıklı bir adama hem de.. o ucubeyse biz neyiz ki.eheh

    YanıtlaSil
  8. Pelin in Style : Omletttt kim sevmez, hem besleyici doyurucu hem de lezzetliii:))

    Coldmarch : ben yeni keşfettim canım bu aktörü, önerilerini not aldım:) daha önce duymamış idim.

    küfkedisi : oyy yerim yerim, kediyle geçen zaman kesinlikle harcanmış bir zaman değil :)

    Çavlan : ya şu BBC dizi yapımcları Harry'e günün birinde el atarlar inşallah, kitaba sadık, uzun uzun bir uyarlama yaparlar da bayıla bayıla izleriz:)

    Euphoric : sağol canımm:)

    evteek : ya bu haftasonu da çıkamadım, ayağım kesildi ayol:)

    bahsi geçen kız : bu ucubeyse benim etrafımdaki adamlar evrimini tamamlamamış birer orangutan ahahah

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.