24 Nisan 2011 Pazar

Arap saçına dönen iş durumları

Aman nasıl bir haftaydı bu? Kendimi günlerce çok kötü hissettim, gözlerim çöktü, cildim bozuldu, çirkinleştim stresten. Ama kendi suçum, herşeyi karıştıran benim:)))

Bildiğiniz gibi geçen hafta 3 adet seçeneğim vardı: Büyük firma, Eski firma, Küçük firma. Pazartesi günü de Eski firmada işe başlamıştım. İşte Eski firma o kadar eski, köhne, karışıktı ki Pazartesi adeta bir eziyet gibi geçmişti. Salı günü sabahın köründe, tekrar  gittim ve "özür dilerim ben burada çalışamayacağım" dedim, "dost kalalım" diyerek ayrıldım ve kaçtım oradan. Şimdi sanki bunların üstünden bir asır geçmiş gibi geliyor, sadece birkaç gün önce olduğuna inanamıyorum bu işlerin.

Ama Pazartesi günü ben dakikaları sayar, Eski firmadaki eziyete katlanmaya çalışırken birşey olmuştu. Küçük firma arayıp o akşam ikinci görüşmeye çağırmıştı. Yani ben Pazartesi akşamı Eski firmadan koşarak kaçıp, Küçük firmaya görüşmeye gitmiştim. Ve oradan bana "Çarşamba gel başla" demişlerdi. Ben de "olur" demiştim. Ah salak kafam.

Salı günü Eski firmadan dost kalarak ayrılıp eve geldim ve sıkıntılı bir gün geçirdim. Nedense ertesi sabah gidip yeni bir yerde işe başlayasım yoktu, içim çekmiyordu Küçük firmayı. Ama Büyük firmadan da haber gelmediğine göre ne yapabilirdim?? Acilen bir işe girip çalışmaya başlamam gerekiyordu. Sürekli başım ağrıyordu bu düşüncelerden. Bu ağrıların ortasında, Salı akşamı telefon çaldı, Büyük firmanın beni çarşamba günü arayacağı tüyosu geldi. Hoppaa!

Böylece ne yaptım? Çarşamba sabahı erkenden kalkıp Küçük firmaya gittim, "ben bu hafta işe başlayamayacağım, Pazartesi görüşürüz" deyip kaçtım oradan:))) Eve gelip Büyük firmanın aramasını beklemeye başladım: Tabii kimse aramadı. Artık ne hale geldiğimi tahmin edersiniz:)))

Perşembe günü bu sonsuz bekleyişe dayanamadım daha fazla ve bana tüyoyu veren şahsı arayarak durumu açıkladım, acilen bilgi istedim. "Benden haber bekle" dedi ve kapattı. Tabii  arayan soran olmadı, akşamı akşam ettik. Sonra akşamın o saatinde Küçük firma aradı, Cuma günü gelmemi istediler."Piki" dedim. Artık ne yapacağımı şaşırmış vaziyette idim. şaşkın şaşkın telefona bakarken tekrar çaldı telefon, Hoppaaa! Bütün gün beklediğim haber gelmişti, Büyük firma beni Cuma günü arayacakmış. Ulan!

Eh ne yapayım, Cuma sabahı kalktım gittim Küçük firmaya:)))) "Böyle böyle, benim durumum net değil, önümüzdeki hafta netleşecek" diyerek ayrıldım oradan:))) Eve geldim, beklemeye başladım, kimse aramadı HAHAAHAH. Artık hayattan tüm ümidimi kestim, "ben hayatta hep en kısa çöpü çekmek zorunda mıyım, hazır işi de elimin tersiyle ittim" falan filan bunalıp yerlerde yuvarlanırken, taa gece vakti telefon çaldı! Sonsuz bekleyiş sona ermişti. Pazartesi Büyük firmaya çağrılmıştım!

Oh be! Ulan şu Merkür'ün geri geri gitmesinden mi nedir bu başımıza gelenler??? Soktuğumun Merkür'ü ya! Hadi inşallah hayırlısıyla Büyük firmada başlarım, işalla yaleppim işalla süpaneke dinimiz amin!

25 yorum:

  1. ahhh bebeğim okurken şok olup durdum ama sonunda büyük firmaya çağrılmışsın oleey! hayırlı olsun canımm :)

    YanıtlaSil
  2. ahahaha kendim karıştırmışım habire işleri ama di mi:)) ben de şokla bok arasında gidip geldim Miacım sorma:)))

    YanıtlaSil
  3. ay başım döndü okurken :D inşallah hayırlısı olur kurtulursun şu dertten:D

    YanıtlaSil
  4. ıyyy gerildim okurken vallahi, dedim kalıcak ortada en sonunda. neyse ki tatlıya bağlanmış gibi. hayırlısıyla başlarsın büyük firmada inşallah=)

    YanıtlaSil
  5. gürültü : benim de şirazem kaydı resmen bu hafta sorma şekerim:))) inşallah canım sağol:)

    particle : evet ya bir süre ben de öyle düşündüm, haber bekleyip de bir türlü telefon çalmazken hah dedim, kaldık ortada:) inşallah başlarım canım sağol:)

    YanıtlaSil
  6. çok sevindim senin adına judy...
    umarım beklediğine değer:)

    YanıtlaSil
  7. Bekleyen derviş misali, tebrik ederiim! :) Hadi hayırlısı büyük firmada.

    YanıtlaSil
  8. Cepaynası : inşallah değer canım da sonra hatırlayıp gülerim nasıl işleri karıştırdığımı

    Modafobik : sağol Tunacım:)

    YanıtlaSil
  9. cidden macera dolu bi hafta geçirmişsin canım :) ama güzel bitmiş sevindim,inşallah hayırlısı olur.

    YanıtlaSil
  10. Unicorn; Çok teşekkür ederim, inşallah canım benim.

    YanıtlaSil
  11. hadi bakalım bugün de güzel haberler bekliyoruz o zaman

    YanıtlaSil
  12. yazının sonunu gerginlikle bekledim resmen :) inşallah senin için en uygun yerde başlarsın. sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  13. Rock Lee : off birazdan gidiyorum, ne olacak acaba? :)

    Sahaf : inşallah canım, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. ahahah cidden yüreğim ağzımda okudum ben de bir fransız piyesi havasındaki hikayeni :) umarım büyük firma şahane bir yer çıkar ve her şey pek güzel olur!

    YanıtlaSil
  15. çooookkk hayırlı olsun judycann

    YanıtlaSil
  16. Aa neler neler olmuş. Büyük olan inşallah beklediğin gibidir.

    Sen ezel ile beraber behzatıda yazsana.Dün akşam savcının performans neydi öyle be. Ağzımı kapatamadım yeminle. Hele dünyanın ekseni 12 santim kaydı sen bana 1 santim yakınlaşmadına öldüm.

    YanıtlaSil
  17. Çavlan : oldu canım oldu, anlaştık Büyük'le :)) Pazartesi başlıyorummm:))

    Nilmoon : sağol canım benim:)

    Korhan : Ezel'den başka dizi yazmam herhalde, o da bitiyor zaten kurtuldunuz.
    Behzat şahaneydi, savcı hanım hepimizi mahvetti, o nasıl oynamaktı ya? gözleri nasıldı , resmen gözler konuştu. Savcının Behzat'a, Behzat'ın uyuz Bahar'a sarfettiği "biz de mutsuz olalım" cevabını vermesi de çok iyi oldu.

    YanıtlaSil
  18. oleeey :) yazarsın artık izlenimlerini!

    YanıtlaSil
  19. Zaten Behzatı da bitiren o oldu sanırsam :) Bu yorum klavyenin üzerindeki elime atlayan bir kedinin tacizi altında yazıldı kıymetini bil bak :))

    YanıtlaSil
  20. ohh hayırlı olsun arkadaşım, çok sewindim walla.

    YanıtlaSil
  21. bu ne yahu korku filmi gibi olmus :(
    ama neyse ki sonunda istedigin olmus, o da birsey ;)
    hakkinda hayirlisi olsun Judycim ;)

    YanıtlaSil
  22. ahahaha :) Judy Abbot'ın maceraları. Anladığım kadarıyla neticede olmuş büyük. hayırlı olsun canım. nihayet blogspota yeniden girebiliyorum. bu arada Behzat Ç. süperdi hakikaten ben de bayıldım. öptüm şekerim. bu arada yorumda çıkmıyor sanırım yeni adresim artık www.mimosacafe.net

    YanıtlaSil
  23. Çavlan : yazarım yazarım bakalım ofisi yeniliyorlarmış hem, bir iki ay sabret, yeni ve güzel ferah bi ofis olacak didiler eyyoo:))

    Korhan : bence de Behzat o noktada savunmasını indirdi:)) KEDİİCİKKKKKKKK:)))

    Rock Lee : çok teşekkür ederim :) ben de rahatladım, bu sabah 10'a kadar uyudum ohh:)))

    A-H : hem korku hem komedi gibiydi:)) çok gerildim ama sonu mutlu bitti bari:)) sağol canım:)

    Mimosa Cafe : adresi güncelledim, sağol tatlımmm:)) ağzımızın sularını akıtıyorsun şahane yiyeceklerle:)

    YanıtlaSil
  24. valla ben olsam daha beter karıştırırım. gayet yerinde kararlar almışsın o anlık durumlarda =) hayırlısı demek düşer bize de =))

    YanıtlaSil
  25. sağol canım, bakalım başlıyorum pazartesi inşallah uzun sürer bu sefer:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.